حسین مهری بازیگر سریال زمانه: 3 ماه است نامزد کرده ام...
 
اطلاعات کاربردی
 
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 21:44 ::  نويسنده : Amir

با توجه به شایعه ای که درباره ازدواج این بازیگر با بازیگر نقش خواهرش در سریال زمانه مطرح بود گذاشتم.

استخدام نیوز -حسین مهری بازیگر جوانبا بازی در نقش «سینا» در سریال «زمانه» توجه های بسیاری را به خودش جلب کرداما شیرینی این موفقیت با شیرینی نامزدی و روزهای فراموش نشدنی آن در زندگی خصوصی این بازیگر جوان همراه شده.

 

در فاصله بین «تا ثریا» و «زمانه» کار دیگری هم انجام دادید؟

- قبل از «زمانه» یک سریال به نام «بال های خیس» با آقای رنجبر کار کردم که نقش اصلی هم بودم. البته دوست داشتم قبل از این کار پخش شود ولی متاسفانه پخش آن به بعد از «زمانه» افتاده. سطح کلی کار «بال های خیس» در مرتبه «زمانه» نیست و دوست نداشتم بعد از «زمانه» که یک کار خوب است و یک خاطره خوب هم دارد، کاری از من پخش شود که از آن بهتر نیست. البته ظاهرا در مونتاژ این مجموعه هم دارند کارهایی می کنند که با نتیجه بهتری روبرو شویم.

در بین بازیگران با چه کسانی بیشتر رفاقت دارید و معاشرت می کنید؟

- البته خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

چند وقت است ازدواج کردید؟

- من به تازگی ازدواج کرده ام، تقریبا ۳ ماه است. البته نامزد کرده ایم و هنوز عروسی نگرفته ایم.

همسرتان هم کار سینمایی می کنند؟

- نه، اصلا در این حرفه نیستند.

 شما چند سالتان است؟

- ۲۸ سال.

شما به جز کار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟

- به هیچ وجه. تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی می کنم.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 356953
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2